pida-header-ranking-1pida-header-ranking-1pida-header-ranking-1pida-header-ranking-1
  • درباره ما
    • معرفی انجمن
    • اهداف
    • مأموریت و چشم انداز
    • تاریخچه شکل گیری انجمن
  • خدمات
  • اعضاء
    • فهرست اعضای انجمن
    • انواع عضویت و شرایط آن
  • اخبار
  • تماس با ما
  • English
بازید مدیرکل بازرسی استان قم از سامانه آب‌شیرین‌ کن و مرکز پایش و راهبری تأسیسات آب و فاضلاب قم
25 سپتامبر 2021
60 هزار متر مکعب در روز به ظرفیت آب آشامیدنی استان بوشهر افزوده می شود
26 سپتامبر 2021
اخبار

استاندار هرمزگان: هشت پروژه احداث آب شیرین‌کن با سرمایه گذاری با ظرفیت ۲۲هزار و ۶۰۰ مترمکعب در حال اجراست.

25 سپتامبر 2021

به گزارش روابط عمومی انجمن شرکت های آب شیرین کن ، فریدون همتی در نشست شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه آب کشاورزی استان هرمزگان با اشاره به اجرای طرح‌های نوین آبیاری در شبکه شمالی، تصریح کرد: با توجه به شرایط آبی دشواری که استان هرمزگان در حال تجربه است ضروری است که سازمان جهاد کشاورزی الگوی کشت مناسبی را برای اراضی هر منطقه در نظر بگیرد و برای تامین آب به شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان برای تامین آب ارائه کند.

همتی با اشاره به چالش‌های موجود در حوزه آب شرب هرمزگان، خاطرنشان کرد اقدامات بسیار مثبتی در استان هرمزگان در زمینه تامین آب شرب شهری و روستایی انجام شده است و در تلاش هستیم که با سرعت بخشیدن به کار مشکلات مردم با سرعت بیشاری حل شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۱ طرح آب‌رسانی با اعتباری بالغ بر ۴۰۶ میلیارد تومان در هرمزگان در حال اجراست، اذعان کرد: پروژه‌های تامین آب شرب هم‌اکنون در ۱۰ شهرستان استان هرمزگان و ۵۰۰ روستا در حال انجام است که در برخی از این پروژه از دو جبهه و به صورت شبانه روز فعالیت در حال انجام است.

استاندار هرمزگان افزود: با اجرای این پروژه‌ها، مشکل تامین آب شرب روستاهای غرب جاسک، سیریک، میناب، رویدر، جناح، پارسیان و روستاهای قشم مرتفع خواهد شد.

همتی با اشاره به یارانه‌های دولتی که در قالب خرید تضمینی آب به استان ارائه می‌شود، گفت: هم‌اکنون اقدامات لازم برای خرید تضمینی ۱۴ هزار متر مکعب آب در راستای آب‌رسانی به روستاهای شهرستان قشم انجام شده است.

وی استفاده از آب دریا را برای مراکز جمعیتی مستقر در نوار ساحلی را یک نوع ضرورت دانست و عنوان کرد: هشت پروژه آب شیرین‌کن با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی با ظرفیت ۲۲ هزار و ۶۰۰ مترمکعب در حال انجام است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه شرکت توسعه زیرساخت نباید خود را محدود به تامین و انتقال آب ببیند، اظهار کرد: این شرکت علاوه بر اینکه وظیفه ساماندهی فاضلاب بندرعباس را بر عهده دارد، مطالعات لازم را برای تامین کمبود برق صنایع غرب با در نظر گرفتن توسعه در افق پنج ساله انجام دهد.

Share

مطالب مرتبط

28 آوریل 2026

دستاورد بزرگ انجمن آب شیرین کن در شریط بحرانی کشور ؛ اعتبارات فروردین ماه وصول شد


ادامه مطلب
29 دسامبر 2025

با پیگیری انجمن ؛ بخشی از مطالبات سرمایه‌گذاران استان خوزستان پرداخت شد


ادامه مطلب
28 دسامبر 2025

آب‌شیرین‌کن تنگستان وارد فاز اجرا شد؛ گامی راهبردی برای تأمین پایدار آب استان بوشهر


ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو

آخرین خبرها

  • دستاورد بزرگ انجمن آب شیرین کن در شریط بحرانی کشور ؛ اعتبارات فروردین ماه وصول شد
  • با پیگیری انجمن ؛ بخشی از مطالبات سرمایه‌گذاران استان خوزستان پرداخت شد
  • آب‌شیرین‌کن تنگستان وارد فاز اجرا شد؛ گامی راهبردی برای تأمین پایدار آب استان بوشهر
  • همکاری ایران و ژاپن از اتاق تهران تا آب‌شیرین‌کن‌های بندرعباس
  • اعزام هیأت تجاری–فنی انجمن شرکت‌های آب‌شیرین‌کن به چین با هدف توسعه همکاری‌های فناورانه و انتقال دانش فنی

کلید واژه ها

اتاق بازرگانی اعتبارات بخش خصوصی تعرفه وارداتی تورم در صنعت حقوق گمرکی سرمایه‌گذاری تولیدی شرکت های عضو انجمن قراردادها نقدینگی تولید نمایشگاه هزینه تولید هیئت مدیره واردات ماشین‌آلات وزارت صمت وزارت نیرو وزیر صمت کاهش مالیات گمرکی کمیسیون ها

با ما در تماس باشید!

تلفن: 20 67 71 88 (021) داخلی 1018

درباره ما

انجمن شرکت های آب شیرین کن استان تهران، به منظور ساماندهی شرکت های مرتبط با حوزه آب شیرین کن و حفظ توازن، نظم و فراهم کردن امکان بهره برداری بیشتر از سرمایه گذاری، تولید، انتقال تجربیات علمی و به هنگام نمودن آن برای نیل به اهداف قانونی توسعه در اینگونه موارد، حمایت از بهبود فضای کسب و کار، پاسخگویی به مشکلات و نارسائی ها در چارچوب قوانین مرتبط در کشور، در اتاق بازرگانی تهران به ثبت رسید.

آدرس

تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان میرزای شیرازی، خیابان میرزا حسنی، پلاک 18، طبقه سوم

تلفن: 88716720

آمار بازدید

بازدیدهای امروز: 0
بازدیدهای دیروز: 34
بازدیدهای هفته: 111
کل بازدیدها: 153363
استاندار هرمزگان: هشت پروژه احداث آب شیرین‌کن با سرمایه گذاری با ظرفیت ۲۲هزار و ۶۰۰ مترمکعب در حال اجراست.
تمامی حقوق متعلق به انجمن شرکت های آب شیرین کن می باشد. ©
  • درباره ما
  • خدمات
  • اعضاء
  • اخبار
  • تماس با ما
  • English